klippning

hej bloggen!

idag var det vanlig skola. cissi kom inte för hon hade typ ont i huvet.
idag fick vi sluta 40 minuter tidigare för att vi hade våran so/svenska lärare i no. så cissi kom ner till skolan för hon hade inte ont längre så hon följde med mig till gustavsberg efter som att jag skulle klippa mig. det blev väl ganska så bra, efter det så åkte vi till nacka för cisi skulle handla lite, sen åkte vi hem till mig. hon vad här i kanske 20 minuter? sen kom hennes mamma och hämtade henne. snart ska jag städa min hamsters bur och umgås med familjen! ha det bra vi hörs i morgon eller senare.

Kommentarer
Postat av: maie&hedvig

ja gör det :) <3 puss

2009-05-06 @ 20:02:53
URL: http://hochm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0