Utveklingssamtal.*stavning*


hejbloggen!
idag där det onsdag, och jag är ledig från skolan vi har hemstudiedag, jiippiie! jag vaknade av att mamma knackade på dörren vid kvart i åtta kanske? jag och nicole gick upp och åt frukost och kopierade nicole's matteläxa som jag glömde i skolan... sen skulle jag mamma och nicole ta bussen till skolan för att jag ska ha utveklingssamtal *stavning* men när vi var på väg till bussen kom våran granne som skulle till skolan och lämna något och då fick vi åka med, skönt att slippa gå den långa vägen till bussen. utveklingssamtalet och jag hade bara bra komentarer på min unikum! skönt att det är över, hatar sånt där, ucsh usch! sen åkte jag och mamma hem, jag började röja och jag kastade faktist mycket saker för att vara jag. sen kom nicole tillbaka vi åt lite lunch och sen så *viips* så hamnade vi framför datan! nej nu ska jag vara social och gå till nicole!
 / E

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Hmm.. nej jag har faktiskt inte det men min syster har de säkert. Hon tälvar också i gymnastik, ÖFG om du hört talas om dom? :)

2009-03-18 @ 13:10:12
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: natta

jora har inte gjort så mkt, men ska snart gå och duscha óch sen åka och möta pappa :D

vad har du hunnit göra idag då?

2009-03-18 @ 13:53:33
URL: http://natalies.se
Postat av: Kan Dee Drawings

sv: ja det är jag som ritar! kul att du gillar det! blir jätte glad! massor med kramar! :)

2009-03-18 @ 16:25:55
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0