trött

hej alla söta läsare

har precis ätit en god middag efter en lång lördag.
klockan halv nio väckte mamma mig, jag klev upp med huvudvärk och satte mig plågad och åt frukost. när klockan var halv tio körde mamma mig till brunn, då stog niccan redan vid busshållplatsen och väntade. efter någon minut kom bussen, på bussen satt niccans kusins mamma sätet brevid oss. vi gick av i slussen och gick in på konsum, där köppte jag något som jag faktist inte vet vad det heter och sen gick vi in på pressbyrån där niccan köppte en drick yoghurt och en smoothie. sen tog vi tunnlebanan till rådmansgatan och gick upp lasse kühlers och dansade. sen tog jag bussen hem, duschade av mig lite snabbt och sen åt jag en billys pizza och sen åkte jag iväg till gymnastiken. körde inte så mycket efter som att jag var trött efter att ha dansat. kom hem och duschade och år middag.
vad ska ni göra i kväll? själv ska jag titta på Robinson med familjen.
hörs senare eller i morgon! kisses ellinor


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: okej :)

JAg ska strax se robinson! Du med ser jag ;)

2009-03-28 @ 19:43:26
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0