tack nicole!

tack niccan för att du slängde in ett inlägg till mig i går :)
idag var det vanlig skola,
jag trodde att jag skulle ta sprutan i dag med icke sa nicke.
det blev bara längd och vikt, cornelia i min klass följde med mig då!

efter skolan så åkte jag in till globen för att jag skulle testa dans skor, men tror ni att dom passar eller?
nej! så klart inte!
åååååh, jag som brukar ha så små fötter har tydligen för stora nu, jag blir bara så arg?!
men jag och mamma gick runt i globen sen lite och tittade, jag köpte en kofta från h&m och ett par skor från stadium.
jag hittar alltid något att köpa när man bara ska titta.
sen så kom pappa från jobbet och hämtade upp mig och mamma och vi åkte till coop forum och handlade lite.
sen så begav vi oss hem till emmelie's kompis för att hämta emmelie.
sen åkte vi äntligen hem!
när jag kom hem så städade jag kalles bur och åt lite mat.
snart ska jag in och duscha tror jag?
ni får bilder i morgon!

saknar ni inte också våren?

                                                                                                              /ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0