lördag

hej bloggen!
idag e det lördag och det betyder dans för min del!
pappa körde mig till brunni morse för att det är en 428 som jag och nicole tar tilldansen och den går inte förbi där jag bor. men ahn körde mig till brunn och då var nicole redan där. efter typ 2 minuter kom bussen. när vi kom till slussen väntade vi på Tessan och sen  tog vi tunnelbanan till rådmansgatan. vi dansade och sen så åkte jag hem och niccan fortsatte. när jag kom hem så började jag göra mat till mig och sen så nu sitter jag här i igen. snart ska jag nog ducsha och lite sånt sen e det väll som vanligt att jag sätter mig vi datorn igen.

jag ville vara med någon i dag men alla e  typ upptagna med något annat?! enda gångemn ajg inte ska på gympan så kan inte någon vara med mig! jag blir arg snart ju.
men men, jag kan faktist inte sitta här hela dagen, måste göra något annat nu! ha det bra
shit, vill till fjällen!
                                                                                                        /ellinor


Kommentarer
Postat av: jessica

ja våra fjäll e faktiskt väldigt lika:) <3

2009-03-08 @ 17:27:26
URL: http://nattmacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0