försov mig.

hejsan!
jag sa att ajg skulle skriva om gårdagen i morse men jag försov mig så jag han inte.
men jag skriver om gårdegen nu istället!
jag togbussen till nackatrafikplats med Nina och vi gick till forum. då gick vi in på glitter för nina skulle kolla om det fanns löshår, det gjorde det ju inte. så vi åkte till sickla för jag har presentkort där. då gick vi in på Jc och där hittade jag ett par byxor, och dom jeansen har jag på mig nu! sen gick vi till 'naked juice bar' och tog en smoothie. det var super gott! sen köpte nina två korvar, och jag fick en :P sen åkte vi till forum i gen. och sen gick vi in i massa affärer och jag hittade en tjock tröja och en annan tröja på H&M. sen gick vi runt där i 10000 timmar, vi hade verkligen super kul! o shit! när jag och nina åkte hiss kom det en gubbe, gubben'bråka inte i hissen för då kan hon bli sur' vi ba' okej?' gubben'vilken våning ska ni till?' vi' 4' gubben ' där finns det inget att titta på!' asså shit nu skulle bara höra hur han lät! haha
idag var det vanlig skoldag, inget specielt hände denna dag. nu ska jag försöka få i mig något, e super hungrig! ha det bra.
 

/ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0