ellinor och sofia

hejsan!
idag var det vanlig skoldag och våran klass spelade match mot typ boogårds skola?
men så klart vinner vi!!
hahah brunn e absolut bäst på fotboll.
sen var det bara vanliga lektioner
efter skolan så åkte ellinor och sofia med mig hem,
när vi kom hem så tog vi ut lilla Lotta, jag vaktar min kusins hamster :p
sen så började vi baka, ni skulle ha sett hur de såg ut x'd
det blev en kladdkaka!
mums mums

senare i kväll ska vi på träning, så det blir inga fler inlägg i dag.
nej nu måste jag vara lite social med ellinor och sofia, ha det bra!


köpte igår.
jag var social på svenska lektionen

från vänster- Alva kusin, Jag, storasyster Petra och lillasyster Ememlie, gammal bild,
                                                                                                    /ellinor

Kommentarer
Postat av: jessica

gud vad god kladdkakan ser ut! :)

2009-03-05 @ 20:25:41
URL: http://nattmacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0