Alexandra

nu har jag precis duschat efter att ha dansat loss lite och haft genom gång i fristående, det e typ bata en och en halv timme men det e jobbigt?
när jag kom till sporthallen hörde jag att det var någon som roppade hejj ellinor!! jag kollade och såg att det var Alexandra http://alexandrafranseisco.blogg.se  shit jag har ju inte träffat henne sen i höstas?
men det var lite trevligt och vi pratade lite,  roligt roligt.
sen dansade jag och sen genom gång i fristående.
sen så gick jag och lovisa till den 'lilla' parkeringen och stog och frös och undrade varför mamma inte kom'?
då kom vi på att hon sa att vi skulle gå till den stora parkaringen -.- jaha så det var bara att gå dit.
kom hem, duschade och så klart hamnade jag här, mitt framför datan!
när nu ska jag umgås lit med familjen, vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0