sjuk?

hejsan!
igår var det vanlig skoldag, jag gick hem efter lunch för att jag inte mådde speciellt bra.
jag var hes hade ont i huvet och halsen.
när jag kom hem var mamma hemma och jag satte på te vatten och la mig och titta på film och drack te.
sen var det kväll, vi åt middag jag ducha och sånt, inget speciellt med den dagen.
idag var jag hemma från skolan, jag mår bättre men jag e endå inte frisk.
jag tror att jag kommer gå till skolan i morgon.
jag gick upp vi 8, kunde inte sova.
jag åt frukost och så höll jag på med min scrapbook.
och nu sitter jag här!
helt sjukt, det e redan februari, och snart mars?! och då fyller bästis cecilia år.
sen helt plötsligt blir det sommar,då fyller bästis niccan år och sommaren gå  super fort,
senbörjar jag i 7:an sen fyller jag år sen e det julafton och nyåt sen e det 2010!!! helt sjukt, allt bara går fortare hela tiden känns det som ;)
nej nu kan jag inte sitta här, ska dricka lite te så jag blir bättre i halsen!
ha det bra
love ellinor




Kommentarer
Postat av: Sandra Ekenstam

sv: Vi hade 4 matcher den helgen, men dom gick väl bra! :D

2009-02-12 @ 21:10:19
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0