måndag

hejsan
det blev inget inlägg igår för internet cp:ade sig!
men nu får ni kort om söndag:
jag vaknade och ringde cissi med dolt nummer, hon låg i min säng ;o
men vi gick ner fixade frukost och sen började vi möblera om hela mitt rum.
när vi var klara efter 10000  år gick vi ner och gjorde lite pastasallad.
sen så gick vi ut och åkte vid en liten backe hahahaa x'd
sen satte vi oss vid datan och åt lite mackor och godis :p
sen skulle jag och träna och cissi åkte hem.
när jag kom hem från lagnö duschade jag och satte mig och titta på tv.
sen efter att beck var slut gick jag och la mig.
idag väckte mamma mig typ 10 över 8. jag gick upp och åt frukost och gjorde lite på matte läxan x'd
sen satte jag mig hära.
idag efter skolan åker jag typ om ska typ handla, ska till kungsberget i morgon ^^love ellinor♥

Kommentarer
Postat av: Sandra Ekenstam

sv: Vad skönt då! :)

2009-02-16 @ 15:23:40
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0