hade tråkigt^^,

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i smset. Gör likadant på varje fråga. (:

1: Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
sterner, okej jag vet det är jätte fult <3

2: Vad säger du alltid till din bästa kompis?
klassråd -.- <3 sj?<3

3: Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
ok, jag vet inte vad jag ska köpa ;)<3<3

4: Vilket sms blev du mest berörd av?
Jaha xD. hon hinner nog bli frisk, hon har bara lite ont i magen.<3<3

5: Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Men för min karriär.. Asså vi har snackat om linjen och det och blabla.. <3

6: Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor
är hon i närheten? <3

7: Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
jag orkar inte förklara

8: Vad vill du höra mest av allt?
 fabian har snaggat sig :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o <3

9: Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
nej förlåt haha det är min pappas nummer haha jag har det  på hjärnan så jag skrev det haha

10: Din romantiska replik
Du vet mikael persbrant eller vad han heter

11: Vad skulle du säga om du blev bestulen?
är hemma och äter hos en kompis, och du? :)<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack :) Vi vann faktiskt

Haft en bra dag?

2009-02-06 @ 22:13:34
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: -

roligt tidsfördriv! :D

2009-02-07 @ 22:36:01
URL: http://attans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0