090210

hejsan!
idag var det vanlig skol dag.
första lektionen var det idrott.
då fick vi välja mellan : rödmyror / svartmyror, basket fia, redskap och spinning
först tog jag niccan och cissi basket och sen rödmyror/svartmyror.
sen var det matte -.-
vi fick nya matteböcker och började på ett nytt kapitell.
sen var det lunch, fisk
jag brukar gilla vissa fisker men inte i dag,  blä!
sen var det svenska, så skrev vi våra fantasy berättelser?
sen var det NO , vi gick igenom lite vad vi ska ha på provet, i morgon?!
sen slutade halva klassen,jjjiiiippiiie!
haha dom andra hade slöjd, men våran lärare var borta så vi hade inte slöjd:D
så jag och  frida gick, sen när vi hade gått typ lite såg vi cornelia och lovisa, så vi sprang ikapp dom  och gick tillsammans med dom :)
när jag kom hem så satte jag mig här.
ikväll blir det gymnastik träning, och lite pluggning, har 4 läxor?! ;o
men nu tror jag att jag måste plugga lite-.-
love ellinor♥
1

2

3

4

5



1: min fantasy
2: min fantasy
3:magnet med typ järn pulver?
4: min niccan och cissi's strömbrytare :P
5: nicole och hanna på biblioteket

Kommentarer
Postat av: Sandra Ekenstam

sv: Ja, vi hade match ;)

2009-02-10 @ 15:27:38
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: jessica

hahah där e niccan:)

2009-02-12 @ 18:01:46
URL: http://nattmacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0