090208

hejsan!
igår kunde jag inte blogga före jag var inte hemma ;)
men nu kommer dagens och gårdagens :)
Lördag:
dagen började med att jag åkte in till lkd oh dansade lite:)
jag tog en 474 till värmdömarknad och där väntade pappa på mig.
vi åkte hem, jag fixade elli's pressent och åt lite.
sen körde mamma och pappa mig till gymnastiken.
när jag kom hem från gymnastiken så duschade jag snabbt och fixade mig, packade min väska och så fick pappa köra mig till elli, jag vill faktist inte gå i rengnet även fast hon inte bor jätte långt ifrån mig.
när jag kom hem till henne var sofia där, jag fick drika och vi satte oss i soffan och pratade:)
sen kom cornelia, hon fick också drika, sen var det bara att vänta på fabienne.
hon kom lite senare och sen fick vi reda på varför hon kom lite sent, hahahaha hennes mormor ringde hela tiden x'd
sen så åt vi mat, fondue ( jag vet att det stavas konstigt?) gud vad gott det var!!!
sen fick hon öppna allt som vi hade köppt till henne,
sen blev det efter rätt,
sen gick kvällen jätte fort! klockan blev typ halv ett och vi bäddade, jag sov med elli på en BIG luftmadrass. vi satte på en film och satte oss i soffan med våra mysidga täcken
klockan två typ var vi tvungna att sova, då hade cornelia gått hem, hon slulle nemligen i väg på söndagen på morgonen.
sen tillslut somnade  vi alla :)
söndag:
vi vaknade vid typ halv tio x'd
vi var trötta eller jag och elli var det iallafall så vi alla låg kvar på madrasserna ett tag.
sen blev det frukost, gud vad fint hennes föreldrar hade dukat upp till oss :)
vi åt och sen låg vi i sängen och prata och hade mysigt innan vi gick upp för att borstatänderna,
klockan 12 var fabienne tvungen att gå :('
men jag och sofia var kvar, sen för inte så länge sen kom jag hem, dom följde med mig upp:)
TACK ELLI FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!<3
idag har jag gymnastik ...
tror jag ska äta något nu?
 ha det bra          
                                  love ellinor

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Vann vad? :D

Okej :) jo samma här

2009-02-08 @ 22:43:20
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0