090206

hejsan!
det blev inget innlägg i går för att jag hade gymnastik, ken berätta kort om gårdegen :
torsdag
mamma väckte mig 07.00 och jag var tvungen att gå upp och äta frukost.
jag gjorde mig i ordning och gick till bussen.
när jag kom till skolan så var det elevens val.
men typ alla tittade på fotbollsmatchen som brunn spelade mot ekedal.
3-1 till brunn, yeeeh!
haha sen så var det svenska inte kul för ville tog min penna hela tiden -.-
sen var det lunch.  inget speciellt med det.
sen var det musik. vi spelade en låt, inte jätte kul o inte jätte tråkigt,
sen så hade vi 40 minuters rast -.-
sen så var det matte.
sen slutade vi, jag och elli åkte hem till sofia innan vi skulle till gympan.
sen när gympan var slut åkte jag hem och typ duschade och lite.
fredag
idag väckte mamma mig som vanligt vid sjutiden och jag gick upp för att äta frukost.
sen så gick jag och min lillasyster till bussen som vi tog till skolan.
första lektionen var NO och vi gjorde egna 'strömbrytare'  sen så hade vi matte och vi hade redovisningar om våra undersökningar som vi har gjort.
sen var det lunch.
och sen så en kort matte lektion.
sen var det svenska/ SO vi tittade på film.
eller jag cissi niccan grön fabian simon och philip tittade typ inte, vi satt och rita ;o
sen så slutade vi, jiiippiiiee!
jag tog bussen hom och satte mig här.
jag längtar tills i morgon, jag ska dansa och gympa och sen ska jag till elli :D
hela lördagen fullt upp?;o
nu tror jag att jag ska äta och sen kanske hålla på lite med min scrappbook, mamma kom faktist hem med nya scrapp-saker, tack mamma jag älskar dig :D
ha det bra :) //ellinor jansson




1. jag och nicole
2. nicole o
ch cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0