090204

hejsan alla bloggare.
jag har gjort en ny blogg nu förut hade jag devote men det var bara krångligt o ja jag tycker helt enkelt att blogg e mycket bättre ;)
idag var det vanlig skola.
vi började 08.20 och då hade vi mentorstid, då pratar vi med våra mentorer om allt möjligt och speciellt om klassen.
sen så var det engelska, då hade vi en vikarie o som ni kanske inte vet så hatar jag engelska men den här lektionen var faktist helt OK
sen så var det idrott, vi spelade basket -.-
jag tycker att det kan vara kul ibland men inte i dag för vi speladde matcher haha tråkigt tycker iallafall jag.
sen var det lunch, pasta med ost och skink sås ;) gott tycker ja'
sen var det språk, då har jag spanska. efter som våran lärare var sjuk så hade vi vikarie nu med, vi tittade på film 'liar liar' rätt konstig film, men men. 
sen var det NO. inget speciellt med det.
sen så åkte jag hem och så åt jag lite och satte mig och kollade på TV med mamma. :)
sen  så ritade jag lite för jag hade så tråkigt för att emmelie och hennes kompis hade datan.
men när dom sen inte skulle ha den längre satte jag mig här.
det blev inte så långt nu för jag ska äta nu,
ha det bra :) //ellinor jansson

hoppas www.niccanh.blogg.se  fixar min design sen :) haha älskar dig bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0