jag vet jag vet

jag har inte bloggat, emn jag ska börja igen det har jag bestämmt mig för!
GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!

Du är kär nu - aa
Du har sårat nån så de börjat gråta - tror de
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Jaa
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -  nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - om jag inte hade över ett år så har jag inte haft över två heller?

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- ja :$
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - mm
Jag har smygit ut utan lov - nej det tror jag inte?
Jag har ljugit om var jag är för någon - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har struntat i ett prov - nej
DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej nej nej
Jag kan inte svälja piller  -  jo jag kan
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - haha nej, så mycket kan jag inte sova
Jag har vaknat gråtande - nej
Jag har somnat gråtande - aa
DÖDEN
Jag hatar begravningar - jaa! vem gör inte det?
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - jag vet inte,
Någon nära till mig har begått självmord - nej

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad -nej
Jag har sett en fallande stjärna - nej, våran no lärare sa att det förde mesta var kometer som faller. så en komet har jag sett falla
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Såklart
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - hahahahah ja
Har sparkat en kille mellan benen - haha vet inte :$
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej och tänker aldrig göra det?!
Druckit en hel liter mjölk på en timme -driker inte mjölk
Jag har medverkat i en teater - asså typ i skolan
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - jaa ,
Jag har suttit på ett tak på natten -nee
Jag har aprillat någon - haha ja
Jag har åkt taxi - jaa
Jag har ätit sushi - nej nej
Jag har åkt snowboard - aa

vanlig skola i dag, drog hem till niccan efter och vi gjorde inte speciellt mycket, hörs i morgon eller senare i kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Rolig lista!

sv: Okej :) Kram

2009-05-03 @ 21:03:27
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0